Onze specialisten staan u graag te woord en hebben antwoord op al uw vragen.
Kom langs in Elversele, Roeselare, Genk, Kampenhout, Kruisem, Geel, Sint-Pieters-Leeuw, Wommelgem, Gembloux, Quaregnon.
Klantenservice webshop
Bestellen
Bestellen via de webshop gaat snel en eenvoudig! Klik hieronder voor een overzicht van het bestelproces.
Betalen
Bij bestelling in de showroom wordt er gevraagd om een voorschot over te maken van 25%. Bij online bestellingen kan er ook gekozen worden om reeds het volledige bedrag over te maken.
Het resterende saldo dient voldaan te zijn voor de levering van de tuinconstructie. Een 2-tal weken voor de levering wordt u via e-mail verwittigd van de effectieve levering. Hierbij ontvangt u een overzicht van het reeds voldane bedrag en het resterende saldo, alsook alle bankgegevens om het resterende saldo over te maken.
Er is bij de levering geen bancontact of mobiele betaalmogelijkheid.
Levertijd
De standaard levertermijn bedraagt 6 tot 8 weken. Voor meer informatie over de levering verwijzen we graag naar de pagina bezorgdienst.
Annuleren en retourneren
De mogelijkheid tot het annuleren en retourneren van uw bestelling hangt af van het merk van tuinconstructie dat aangekocht wordt:
- Biancasa: constructies van het merk Biancasa kunnen tot 14 werkdagen na de bestelling geannuleerd worden zonder het betalen van enige vergoeding en opgave van motief. Daarnaast kunnen ze tot max. 14 dagen na levering, in originele staat en verpakking geretourneerd worden naar onze fabrieksdepot te Elversele.
- Grandcasa en Deco Design: constructies van de merken Grandcasa en Deco Design worden individueel op maat van de klant gefabriceerd en kunnen hierdoor niet geannuleerd of geretourneerd worden.
Voor meer informatie verwijzen we graag naar de pagina annuleren en retourneren.
Ondersteuning klantendienst
U kunt ons steeds contacteren voor ondersteuning i.v.m. de opbouw of andere zaken. Iedere constructie wordt voorzien van een stuklijst en een montagehandleiding die cruciaal zijn voor de correcte opbouw van uw constructie. Liever op voorhand wat meer tijd besteden aan het goed voorbereiden van de opbouw, dan achteraf stukken te moeten afbreken en heropbouwen.
Indien er bij uw bestelling toch nog een onvolmaaktheid is, gelieve ons dan te contacteren en uw vraag zo goed mogelijk te documenteren met foto’s, omschrijvingen, bestelbonnummer, enz. zodat wij voor u een passende oplossing kunnen zoeken. Aangezien de meerderheid van onze producten maatwerk is, zou het kunnen dat niet alle onderdelen onmiddellijk beschikbaar zijn.
Chalet Center draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Voor iedere onvolkomenheid wordt dan ook een dossier opgemaakt en stellen wij een passende oplossing voor. U kunt steeds contact opnemen met de winkel waar u uw bestelling hebt geplaatst. Uw verkoopadviseur zal u met raad en daad bijstaan.
Contactgegevens
- Algemene informatie: uw dichtstbijzijnde Chalet Center verkooppunt
- Sales: sales@chaletcenter.com
- Logistieke vragen: logistics@chaletcenter.com
- Vragen over uw factuur: factuur.be@chaletcenter.com